Οι μαθητές/τριες της Δ’ τάξης (σχ. έτος 2024-2025) συμμετείχαν σε δημιουργικές δραστηριότητες στο πλαίσιο του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος «Διαδρομές της γύρης, ταξίδια των σπόρων. Ο πολλαπλασιασμός των φυτών». Μέσω βιωματικών προσεγγίσεων, οι μαθητές έμαθαν για τον κύκλο ζωής των φυτών και τη διαδικασία της επικονίασης. Συγκεκριμένα, στην πρώτη δραστηριότητα, δημιούργησαν αφίσες με αναδυόμενες εικόνες που απεικόνιζαν τη βλάστηση φυτών και φρούτων. Στη συνέχεια, συμμετείχαν στη δημιουργία podcast για την ιστορία ενός σπόρου στο Padlet Αγαπώ να Μελετάω στη Μελέτη Περιβάλλοντος, κατασκεύασαν λωτούς με Lego, ενώ παρατήρησαν αληθινά λουλούδια και δημιούργησαν φυτολόγια. Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με μια δραματοποίηση της επικονίασης, όπου οι μαθητές αναπαράστησαν τον ρόλο των μελισσών και των λουλουδιών.
Με την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων, οι διδακτικοί στόχοι του μαθήματος εκπληρώθηκαν στο έπακρο, καθώς οι μαθητές/τριες κατανόησαν πλήρως τις διαδικασίες του πολλαπλασιασμού των φυτών και της επικονίασης, ενώ ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας, κριτικής σκέψης και δημιουργικότητας μέσα από βιωματικές και διαδραστικές δραστηριότητες.
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λαμπριανίδη Ελευθερία (ΠΕ70)