Συμμετοχή στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό δημιουργίας παιχνιδιού στο Scratch

Το γραφείο Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης και το Πολυτεχνείο Κρήτης σε συνεργασία με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων, διοργάνωσαν τον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό παιχνιδιού στο Scratch.

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή των μαθητών σε μια συνεργατική και δημιουργική διαδικασία για την υλοποίηση ενός προγράμματος ηλεκτρονικού παιχνιδιού στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, αξιοποιώντας την αλγοριθμική σκέψη και τον πειραματισμό με βασικές προγραμματιστικές δομές.

Οι μαθητές της Ε' τάξης (σχ. Έτος 2014-2015), Γιώργος Κ. και Γιώργος Κ., συμμετέχουν στο διαγωνισμό με δύο παιχνίδια αγώνων αυτοκινήτων (car racing).

Μπορείτε να δείτε τις προδιαγραφές των έργων εδώ και όλα τα έργα που λαμβάνουν μέρος στο διαγωνισμό εδώΑποτελέσματα Διαγωνισμού Δημιουργίας Παιχνιδιού στο Scratch εδώ.


 

car racing - G&G: Το παιχνίδι είναι δημιουργία των μαθητών Γιώργου Κωστ. & Γιώργου Κουτσ. στο μάθημα της Πληροφορικής. 

Οδηγίες

Το παιχνίδι είναι ένας αγώνας σε τρείς (3) πίστες μεταξύ δύο αυτοκινήτων (κόκκινο και πράσινο). Όλες οι πίστες έχουν από 2 έως 5 γύρους ανάλογα την επιλογή του χρήστη στην αρχή του παιχνιδιού. Κάθε γύρος της κ πίστας, δίνει κ πόντους (κ=1, 2, 3). Το παιχνίδι τελειώνει όταν τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο ολοκληρώσει τις διαδρομές στην τρίτη πίστα. Νικητής είναι το αυτοκίνητο που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους. Όταν το παιχνίδι ξεκινήσει, πληκτρολογείστε πόσους γύρους θα έχει η κάθε πίστα (2-5). Στη συνέχεια, πατώντας το πλήκτρο [h], μπορείτε να εμφανίσετε ή να κρύψετε τη βοήθεια. Είστε πλέον έτοιμοι για την έναρξη του αγώνα. Κλικ στο κουμπί GO.

Οδήγησε το κόκκινο αυτοκίνητο στη νίκη:
δεξί βέλος: στροφή δεξιά
αριστερό βέλος: στροφή αριστερά
πάνω βέλος: αύξηση ταχύτητας
κάτω βέλος: μείωση ταχύτητας
Οδήγησε το πράσινο αυτοκίνητο στη νίκη:
πλήκτρο d: στροφή δεξιά
πλήκτρο a: στροφή αριστερά
πλήκτρο w: αύξηση ταχύτητας
πλήκτρο s: μείωση ταχύτητας

 

 

my Car Racing Game: Το παιχνίδι είναι δημιουργία του μαθητή Γιώργου Κουτσ.

Οδηγίες

Το παιχνίδι είναι ένας αγώνας μεταξύ δύο αυτοκινήτων (κόκκινο και μπλε) που προσπαθούν να περάσουν τρεις (3) πίστες και να κερδίσουν τους αντίστοιχους βαθμούς (νίκες κόκκινου ή μπλε). Όποιο αυτοκίνητο συγκεντρώσει περισσότερες νίκες κερδίζει. Το κάθε αυτοκίνητο πρέπει να κινηθεί εντός της διαδρομής και να αποφύγει τα κινούμενα εμπόδια.

Βοήθησε το κόκκινο αυτοκίνητο να κινηθεί και να κερδίσει:
Πάνω βελάκι: κινήσου μπροστά
Κάτω βελάκι: κινήσου προς τα πίσω
Δεξί βελάκι: στρίψε δεξιά
Αριστερό βελάκι: στρίψε αριστερά
Βοήθησε το μπλε αυτοκίνητο να κινηθεί και να κερδίσει:
πλήκτρο w: κινήσου μπροστά
πλήκτρο s: κινήσου προς τα πίσω
πλήκτρο d: στρίψε δεξιά
πλήκτρο a: στρίψε αριστερά 

 

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Νικολού Αγγελική