2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός παιχνιδιού στο Scratch (2015-16)

Το γραφείο Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης σε συνεργασία με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων, Σχολικούς Συμβούλους και Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Πανελλαδικά, διοργάνωσαν τον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό παιχνιδιού στο Scratch. 

O μαθητής της ΣΤ' τάξης (σχ. Έτος 2015-2016), Γιώργος Κουτσ. συμμετέχει στο διαγωνισμό με το παιχνίδι Βόλοι (The Marbles)Μπορείτε να δείτε όλα τα έργα που λαμβάνουν μέρος στο διαγωνισμό εδώ


Οδηγίες

Το παιχνίδι ξεκινά και κάθε παίκτης (2 παίκτες) επιλέγει τον αριθμό των βόλων του. Αρχίζει ένας νέος γύρος (New Round), με την ερώτηση για το ποντάρισμα (bet<=3) και το επίπεδο δυσκολίας (1, 2, 3). Στην 1η φάση του παιχνιδιού οι δύο παίκτες ρίχνουν διαδοχικά τη μπίλια τους προς ένα συγκεκριμένο σημείο-αφετηρία. Όποιος πλησιάσει πιο κοντά αυτός θα παίξει πρώτος στην επόμενη φάση. Η σειρά των παικτών έχει καθοριστεί και ακολουθεί η 2η φάση όπου οι δύο παίκτες καλούνται να πετύχουν τους βόλους που έχουν ποντάρει. Στήνονται οι βόλοι και οι δύο παίκτες παίζουν διαδοχικά (ρίχνοντας τη μπίλια τους), ώσπου να πετύχουν όλους τους βόλους στόχους, προσθέτοντας αντίστοιχους βόλους στο "σακούλι" τους. Αφού πετύχουν όλες τις μπίλιες, και με την προϋπόθεση ότι κανένας από τους δύο παίκτες δεν «ξέμεινε» από μπίλιες, μπορούν να παίξουν και νέο γύρο. Η ρίψη της μπίλιας γίνεται με τη βοήθεια του ποντικιού: επιλέγουμε τη μπίλια και κρατώντας πατημένο το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού, σέρνουμε το ποντίκι προς κάποια κατεύθυνση -καθορίζοντας παράλληλα και την δύναμη-, κι όταν είμαστε έτοιμοι απλά αφήνουμε το πλήκτρο του ποντικιού. Προσοχή όμως! Καθώς το επίπεδο δυσκολίας αυξάνει, ο άνεμος αλλά και η τραχύτητα του εδάφους μπορεί να επηρεάσουν την πορεία της μπίλιας.