colors02

Δράσεις για έναν Καλύτερο Κόσμο

  • Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στην Α' τάξη, 2024

    Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, 2024

    Την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2024 με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στην Α΄ τάξη πραγματοποιήθηκε βιωματική δραστηριότητα σε συνεργασία με τη σχολική ψυχολόγο του σχολείου κ. Βασιλική Μάντη, με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία.

    Οι μαθητές και οι μαθήτριες παρακολούθησαν την ταινία μικρού μήκους «Ian: μια ιστορία που θα μας κινητοποιήσει». Πρόκειται για ένα πολυβραβευμένο βίντεο κινουμένων σχεδίων που βασίζεται στην πραγματική ιστορία του Ίαν, ενός δεκάχρονου Αργεντινού αγοριού με εγκεφαλική παράλυση. Η ταινία παρουσιάζει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο Ίαν στην προσπάθειά του να ενταχθεί στην κοινωνία των συνομηλίκων του και να γίνει αποδεκτός στα παιχνίδια τους, τα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσει, ενώ, ταυτόχρονα, τονίζει τη δύναμη της επιμονής και της ενσυναίσθησης.

    Ακολούθησε διάλογος, συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων μεταξύ μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών, μέσω των οποίων οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να αναγνωρίσουν και να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, να κατανοήσουν την αξία της αποδοχής της διαφορετικότητας, της ενσυναίσθησης και του αλληλοσεβασμού, καθώς και τη σημασία ύπαρξης ενός πλαισίου, όπου όλα τα παιδιά, χωρίς εξαιρέσεις, θα είναι ισότιμα και θα αντιμετωπίζονται με σεβασμό. Στη συνέχεια, διατύπωσαν και κατέγραψαν τα δικά τους μηνύματα για την ημέρα, εργάστηκαν σε ομάδες και υλοποίησαν ένα μικρό σχέδιο εργασίας (project), όπου οι μαθητές και μαθήτριες αφιέρωσαν λόγια και ζωγραφιές στον νέο τους φίλο Ίαν.

    Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Στασινού Σοφία (ΠΕ70), Υπεύθυνη Ψυχολόγος: Μάντη Βασιλική (ΠΕ23)

  • Δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στην Ε' τάξη, 2024

    Δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στην Ε' τάξη, 2024

    Στις 3 Δεκεμβρίου 2024, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, οι μαθητές/τριες της Ε' τάξης παρακολούθησαν ένα βίντεο, το οποίο παρουσίαζε έναν κόσμο όπου οι πόλεις ήταν προσβάσιμες μόνο για τα άτομα με αναπηρία, ενώ όσοι δεν ανήκαν στην κατηγορία των ΑΜΕΑ θεωρούνταν «μη φυσιολογικοί». Αυτή η αντιστροφή των ρόλων βοήθησε τους μαθητές να δουν τον κόσμο με τα μάτια των ατόμων με αναπηρίες και να βιώσουν τη ζωή τους μέσα από την αντίληψη του περιορισμού και των καθημερινών δυσκολιών.

    Μετά την προβολή, ακολούθησε συζήτηση, στην οποία οι μαθητές εξέφρασαν τις σκέψεις τους και προβληματίστηκαν για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρίες στην καθημερινότητά τους, καθώς και για τις διαφορές στις αντιλήψεις του «φυσιολογικού» και του «διαφορετικού».

    Για να εμβαθύνουν την κατανόησή τους και να εκφράσουν τα συναισθήματα που προκλήθηκαν από την εμπειρία αυτή, οι μαθητές/τριες δημιούργησαν ομαδικά μια παρουσίασηγια:

    • Τις δυσκολίες και τις ανάγκες που έχουν τα  Άτομα με Αναπηρία.
    • Τις δυνατότητες και τις επιτυχίες τους παρά τις αντιξοότητες.
    • Την ανάγκη για ενσυναίσθηση και συμπερίληψη στην κοινωνία.

    Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ευθυμίου Χριστίνα-Μαρία (ΠΕ70)

  • My Buddy and me, 2024

    My Buddy and me, 2024Οι μαθητές/τριες της Δ΄τάξης του σχολείου μας ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ τάξης με σκοπό να τους γνωρίσουμε καλύτερα, εφόσον είναι οι νέοι μαθητές/τριες του σχολείου μας. Την Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2024 παίξαμε βιωματικά παιχνίδια και παιχνίδια γνωριμίας με σκοπό να μάθουμε τα ονόματα των συμμαθητών μας. Επιπλέον θα πραγματοποιήσουμε μαζί δράσεις φιλαναγνωσίας ώστε να μάθουμε να αγαπάμε το διάβασμα.

    Η δράση αυτή άρχισε και θα συνεχιστεί στο πλαίσιο των προγραμμάτων Buddy που περιλαμβάνουν τη συνεργασία μεταξύ μεγαλύτερων και μικρότερων μαθητών/τριων. Μαθητές/τριες από ανώτερες τάξεις αναλαμβάνουν ρόλο υποστήριξης, διαβάζοντας ή συμμετέχοντας σε δραστηριότητες με μικρότερους μαθητές. Αυτά τα προγράμματα προωθούν δεξιότητες όπως η συνεργασία, η ακρόαση, και η αλληλοβοήθεια. Τα μικρότερα παιδιά εκτιμούν την προσωπική προσοχή που λαμβάνουν, ενώ οι μεγαλύτεροι μαθητές αισθάνονται μοναδικοί και χρήσιμοι για τη βοήθεια που προσφέρουν.

    Τα προγράμματα μπορούν να περιλαμβάνουν συναντήσεις εβδομαδιαίες, δεκαπενθήμερες ή μηνιαίες, με διάρκεια 30-40 λεπτών. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι μαθητές/τριες παρακολουθούν ο ένας τον άλλον κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων ή σε εκδηλώσεις, ενισχύοντας τη σχέση τους. Οι δραστηριότητες κυμαίνονται από την ανάγνωση και τη συγγραφή ιστοριών, μέχρι καλλιτεχνικά και επιστημονικά projects. Τα προγράμματα Buddy συμβάλλουν στη βελτίωση των κοινωνικών και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων και προάγουν ένα θετικό σχολικό περιβάλλον. Οι μαθητές/τριες που συμμετέχουν συχνά αναπτύσσουν φιλίες και δεξιότητες καθοδήγησης, ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή τους. Τα προγράμματα είναι ευέλικτα και προσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες των συμμετεχόντων.

    Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Παναγιωτοπούλου Ελισάβετ (Δ' τάξη), Στασινού Σοφία (Α' τάξη)

  • Δράση πρόληψης-αντιμετώπισης σχολικού εκφοβισμού στην Ε' τάξη, 2024

    Δράση πρόληψης-αντιμετώπισης σχολικού εκφοβισμού

    Την Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2025, η ψυχολόγος του σχολείου μας, κ. Μάντη Β. σε συνεργασία με τη δασκάλα της Ε' τάξης, κ. Ευθυμίου Χ., υλοποίησαν δράση πρόληψης/αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού με σκοπό την αποθάρρυνση επιθετικών συμπεριφορών που οδηγούν σε σωματική και ψυχική βλάβη. Στόχοι της παρέμβασης ήταν η κατανόηση i) των βασικών μορφών του σχολικού εκφοβισμού, ii) των διαφορετικών ρόλων που λαμβάνουν τα άτομα σε επεισόδια εκφοβισμού (θύμα-θύτης-παρατηρητές), iii) των επιπτώσεων του εκφοβισμού στα άτομα που στοχοποιούνται, iv) της ανάγκης για ανάληψη ενός ενεργού κι όχι παθητικού ρόλου θεατή και v) πως η στάση και η συμπεριφορά των παρατηρητών μπορεί να αποδυναμώσει ή να ενισχύσει την εκφοβιστική συμπεριφορά.

    Αρχικά, αξιοποιώντας τη δύναμη της αφήγησης, διαβάσαμε μια ιστορία που αφορούσε τον σχολικό εκφοβισμό, ενώ στη συνέχεια, οι μαθητές/τριες κλήθηκαν να συμμετάσχουν ενεργά σε μια σειρά από δραστηριότητες που ενίσχυσαν την κριτική τους σκέψη και την ενσυναίσθηση. Σε ομάδες, απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικά με το κείμενο, προέβλεψαν αντιδράσεις των χαρακτήρων, προσπάθησαν να κατανοήσουν τις συμπεριφορές και να προτείνουν λύσεις για την αντιμετώπιση παρόμοιων καταστάσεων. Μέσα από τη συζήτηση, ανέπτυξαν βαθύτερη κατανόηση για τις επιπτώσεις του εκφοβισμού και συνειδητοποίησαν τη σημασία της αλληλεγγύης, της υποστήριξης και της παρέμβασης όταν χρειάζεται.

    Η δράση αυτή ανέδειξε πόσο σημαντικό είναι το Σχολείο να προσφέρει χώρο για τέτοιου είδους συζητήσεις, καλλιεργώντας μια κουλτούρα σεβασμού και αποδοχής. Η συνεργασία με τη σχολική ψυχολόγο, η οποία είχε την επιστημονική ευθύνη της δράσης, υπήρξε καθοριστική, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα της προσέγγισής μας και προσφέροντας πολύτιμες γνώσεις και εργαλεία στα παιδιά. Τέτοιες δράσεις είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος, όπου κάθε μαθητής νιώθει ότι ακούγεται, γίνεται κατανοητός και προστατεύεται.

    Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ευθυμίου Χριστίνα-Μαρία  (ΠΕ70)
    Υπεύθυνη ψυχολόγος: Μάντη Βασιλική (ΠΕ23)

  • Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας στην Γ' τάξη, 2024

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, 2024

    Από τις 10 Οκτωβρίου μέχρι τις 18 Οκτωβρίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης συμμετείχαν σε δράσεις με στόχο την προαγωγή της κοινωνικής και συναισθηματικής ευεξίας τους, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας (10 Οκτωβρίου). Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές/τριες:

    • έπαιξαν παιχνίδια με στόχο την αναγνώριση των συναισθημάτων μέσω παραγλωσσικών στοιχείων (εκφράσεις προσώπου, κινήσεις σώματος, κ.α.),
    • έπαιξαν το παιχνίδι «οι μουσικές καρέκλες των συναισθημάτων»,
    • εξέφρασαν τα συναισθήματά τους σχετικά με γεγονότα που τους απασχολούσαν στην καθημερινότητά τους και έφτιαξαν από κοινού το «Δέντρο των Συναισθημάτων» (my mood tree),
    • προσπάθησαν να ερμηνεύσουν και να κατανοήσουν τα συναισθήματα και τις σκέψεις παιδιών κατά τη διάρκεια συγκρούσεων, μέσα από μια μελέτη περίπτωσης με τη βοήθεια εικόνων - κόμικ,
    • προβληματίστηκαν και συζήτησαν για τα συναισθήματα, τις σκέψεις και τις προθέσεις ατόμων που εμπλέκονται σε περιστατικά εκφοβισμού/βίας (θύτης, θύμα, θεατές), με αφορμή το έργο τέχνης «Bullying» του Μatnt Mahuri.

    Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Δημουλιά Μαρία (ΠΕ 70), Πουρλιάκας Γρηγόρης (ΠΕ70), Λώλου Μαρία (ΠΕ06), Λισγάρα Κωνσταντίνα (ΠΕ91)

  • Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας στην Α' τάξη, 2024

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, 2024

    Στις πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας (10 Οκτωβρίου 2024) στην Α΄ τάξη πραγματοποιήθηκε η αφήγηση των παραμυθιών με τίτλους "Πώς νιώθεις σήμερα;" και "Τι φοβούνται τα παιδιά του κόσμου", με στόχο την ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης των μαθητών/-ριών. Οι μαθητές και οι μαθήτριες συζήτησαν για τα βασικά συναισθήματα, σε ποιες καταστάσεις συναντούμε τα αντίστοιχα συναισθήματα, αποτύπωσαν τα συναισθήματα σε φθινοπωρινές κολοκύθες, ζωγράφισαν τους φόβους τους και τους έκλεισαν σε ένα κουτί και έπαιξαν παντομίμα συναισθημάτων. Οι παραπάνω δραστηριότητες είχαν στόχο να βοηθήσουν τους μαθητές και τις μαθήτριες να αναγνωρίζουν, να κατανοούν και να εκφράζουν τα συναισθήματά τους, να κατανοούν τα συναισθήματα των άλλων γύρω τους, καθώς και να διαχειρίζονται τα αρνητικά τους συναισθήματα.

    Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Στασινού Σοφία (ΠΕ70) 

  • Διαχειρίζομαι τον θυμό μου, 2024

    Διαχειρίζομαι τον θυμό μου, 2024

    Στα πλαίσια των δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας (10 Οκτωβρίου) υλοποιήθηκε στην Ε' και ΣΤ' τάξη το εκπαιδευτικό - θεραπευτικό σχέδιο «Διαχειρίζομαι τον θυμό μου», που απευθύνεται σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

    Οι συναισθηματικές εξάρσεις και κυρίως τα ξεσπάσματα θυμού αποτελούν φαινόμενο που συναντάται συχνά σε πολλούς μικρούς μαθητές τόσο εντός όσο και εκτός του σχολικού περιβάλλοντος προκαλώντας αναστάτωση τόσο στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου-τάξης αλλά κυρίως στους ίδιους τους μαθητές/τριες. Ως εκ τούτου θεωρείται επιτακτική ανάγκη να αναγνωρίζουν οι μαθητές/τριες τα συναισθήματα που βιώνουν και εν συνεχεία να μάθουν να τα διαχειρίζονται με τρόπους που θα ενισχύσουν θετικά την προσωπική και κοινωνική τους ανάπτυξη.

    Στόχος μας ήταν να εξοικειωθούν οι μαθητές/τριες με τις αιτίες του θυμού, να συνειδητοποιήσουν γιατί θυμώνουν, με ποιους θυμώνουν αλλά κυρίως τι είναι αυτό που συμβαίνει μέσα τους αλλά και πως εκφράζουν εξωτερικά (έκφραση, φωνές, αντιδράσεις) το θυμό τους. Επιπρόσθετα, να μάθουν να χρησιμοποιούν τεχνικές διαχείρισης του θυμού μέσα από βιωματικό, παιγνιώδη τρόπο. Οι τεχνικές αυτές μπορούν να εφαρμοστούν τόσο εντός του σχολικού περιβάλλοντος αλλά και μέσα στο οικογενειακό, φιλικό περίγυρο.

    Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης υπήρξε διάλογος με τους μαθητές/τριες. Οι απαντήσεις τους αλλά και οι απορίες τους καθόρισαν την εξέλιξη της παρουσίασης, οι λέξεις κλειδιά σημειώθηκαν στον πίνακα και οι τεχνικές διαχείρισης του θυμού παρουσιάστηκαν με τη συμμετοχή των μαθητών/τριών.

    Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Ευθυμίου Χριστίνα-Μαρία (Ε' τάξη), Χειλάς Αθανάσιος (ΣΤ' τάξη)

  • Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας στην Δ' τάξη, 2024

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, 2024

    Η Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 10 Οκτωβρίου, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να αναδείξουμε τη σημασία της ψυχικής υγείας και της φροντίδας της για όλους τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τα παιδιά. Με αυτήν την αφορμή, η Δ' τάξη του Σχολείου μας συμμετείχε σε μια ξεχωριστή δράση, σε συνεργασία με το 4ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων. Μέσα από ένα θεατροπαιδαγωγικό παιχνίδι με τίτλο "Ένα κομμάτι ουράνιο τόξο" αλλά και από την ενασχόληση με ένα χειροποίητο επιτραπέζιο παιχνίδι, οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να βιώσουν μια εμπειρία γεμάτη δημιουργικότητα, φαντασία και συνεργασία, ενώ πήραν μέρος σε ομαδικές, βιωματικές δραστηριότητες που διοργανώθηκαν με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους. Το θεατροπαιδαγωγικό παιχνίδι, βασισμένο στην ιδέα του ουράνιου τόξου ως σύμβολο ελπίδας και ενότητας, τους έδωσε τη δυνατότητα να εκφραστούν ελεύθερα και να καλλιεργήσουν δεξιότητες επικοινωνίας, ενσυναίσθησης και ομαδικότητας.

    Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παναγιωτοπούλου Ελισάβετ (ΠΕ70) 
    Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί  4ου Ειδικού Δ.Σ. Ιωαννίνων: Τσίκα Ελένη (ΠΕ08), Χατζηδαβιτίδου Ιφιγένεια (ΠΕ11), Βουλγαρίδου Σοφία (ΠΕ79), Πατσιούρα Βιργινία, Καραμάνη Αλεξάνδρα (ΠΕ70), Καραλή Μάγχη (Ψυχολόγος), Ντότη Σπυριδούλα (Λογοθεραπεύτρια)

  • Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, 2024

    Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, 2024Η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού είναι μια γιορτή που προάγει τη σημασία της φυσικής δραστηριότητας και του αθλητισμού στη σχολική κοινότητα. Κάθε χρόνο, μαθητές και εκπαιδευτικοί συμμετέχουν σε αθλητικές δραστηριότητες με στόχο την ενίσχυση της σωματικής και ψυχικής υγείας, αλλά και την καλλιέργεια του ομαδικού πνεύματος. Η ημέρα αυτή ενθαρρύνει τη συμμετοχή όλων, ανεξαρτήτως ικανοτήτων, ενώ αναδεικνύει τις αξίες του “ευ αγωνίζεσθαι”, της συνεργασίας και της αλληλεγγύης. Το κεντρικό σύνθημα του 2024 είναι “Αθλητισμός για όλους”, τονίζοντας τη σημασία της ισότητας και της συμπερίληψης στον αθλητισμό.

    Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024, το μήνυμα αυτό έκαναν πράξη οι μαθητές/τριες της Γ΄και Δ΄ τάξης καθώς έπαιξαν μαζί με τους μαθητές και μαθήτριες του 4ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου στην αυλή του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου. Απόλαυσαν το παιχνίδι, γνωρίστηκαν μεταξύ τους και βίωσαν τη χαρά να μοιράζονται τον κόπο της κοινής προσπάθειας μέσα από την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και της ισότητας για όλους.

    Το παιχνίδι δεν σταμάτησε για τους οι μαθητές/τριες της Δ΄τάξης που έπαιξαν στην αυλή του σχολείου Bingo με ερωτήσεις σχετικές με την ημέρα. Το Bingo έχει σημαντική παιδαγωγική αξία, καθώς είναι ένα παιχνίδι που μπορεί να συνδυάσει τη διασκέδαση με την εκπαίδευση. Μέσα από τη συμμετοχή στο Bingo, οι μαθητές αναπτύσσουν διάφορες δεξιότητες, όπως: 1. Συγκέντρωση και παρατηρητικότητα, 2. Κοινωνικές δεξιότητες: Το Bingo ενθαρρύνει την αλληλεπίδραση και τη συνεργασία με τους άλλους παίκτες, ενώ προάγει την υγιή ανταγωνιστικότητα και τον σεβασμό προς τους κανόνες, 3. Eυχάριστη μάθηση. Το Bingo προάγει τη μάθηση μέσα από το παιχνίδι, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση και τη διάθεση των μαθητών να συμμετέχουν ενεργά.

    Στη συνέχεια, μέσα στην τάξη συζήτησαν για το φαινόμενο της βίας και της επιθετικότητας στον Αθλητισμό και έφτιαξαν μια ψηφιακή αφίσα. Τέλος, είδαν σχετικό βίντεογια τη σημασία της τήρησης των κανόνων σε σχολικούς αλλά και αθλητικούς χώρους.

    Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Παναγιωτοπούλου Ελισάβετ (Δ' τάξη), Δημουλιά Μαρία (Γ' τάξη), Γκουρογιάννη Ιωάννα (ΠΕ11)

  • Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών, 2024

    Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών

    Κάθε χρόνο από το 2001, στις 26 Σεπτεμβρίου γιορτάζεται η Ευρωπαϊκή Ημέρα των Γλωσσών και είναι αφιερωμένη στον πλούτο των γλωσσών που υπάρχουν στην Ευρώπη και πέρα από αυτή. Οι γλωσσικές δεξιότητες είναι ένα δικαίωμα για όλους και αυτό είναι το πιο σημαντικό μήνυμα της Ευρωπαϊκής Ημέρας των Γλωσσών.

    Ένας βασικός στόχος της μέρας αυτής είναι οι μαθητές/τριες να ευαισθητοποιηθούν για τη σημασία εκμάθησης γλωσσών προκειμένου να αυξηθεί η πολυγλωσσία και η διαπολιτισμική κατανόηση. Στο πλαίσιο αυτό, την Πέμπτη 26/09/2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε' και ΣΤ' τάξης του Σχολείου μας στα μαθήματα των Αγγλικών και των Γαλλικών ενημερώθηκαν σχετικά με τον εορτασμό της μέρας αυτής και δημιούργησαν από κοινού μία αφίσα στην οποία έγραψαν σε διάφορες γλώσσες τις έννοιες της φιλίας, της ειρήνης, της αγάπης, της ευτυχίας, της χαράς και της ελπίδας.

    Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί: Λώλου Μαρία (ΠΕ06), Μούτσιου Αλεξία-Αγγελική (ΠΕ05)

Κύλιση στην Αρχή