Εκπαιδευτικοί Όμιλοι

creative writing2016

Όμιλος «Δημιουργικής γραφής συνέχεια»
Δ΄ τάξης
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Βέργου Βασιλική

"Οι άνθρωποι, λοιπόν, επικοινωνούν με πολλούς τρόπους. Αλλά, σίγουρα, ο κυριότερος και ο πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας ήταν και είναι -και ας ελπίσουμε πως θα είναι- ο λόγος. Ο γραπτός και ο προφορικός λόγος. Ανάμεσα στις δυο αυτές μορφές επικοινωνίας μέσω του λόγου, η πιο σημαντική, ίσως και ουσιαστική διαφορά τους είναι ότι ο μεν προφορικός λόγος για μια στιγμή, για λίγα λεπτά υπάρχει, ενώ ο γραπτός παραμένει για πάντα. Με το γραπτό λόγο ανοίγω ένα παράθυρο και βλέπω τι συμβαίνει μέσα μου και έξω από εμένα. Με τα γραπτά λόγια η ψυχή μου αποκτά φτερά και μπορεί να πετάξει σε άλλους κόσμους, σε άλλες ιδέες.(Μάνος Κοντολέων)

"Οι καλύτεροι δάσκαλοι είναι αυτοί που σου δείχνουν που να κοιτάξεις, αλλά δεν σου υποδεικνύουν αυτό που βλέπεις!" (Αlexandra K. Trenfor)

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

transition to high school

Όμιλος  «Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο»
ΣΤ΄τάξη
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Χειλάκη Αγγελική

Η ζωή μας είναι γεμάτη ευχάριστες και δυσάρεστες περιόδους, μεταβάσεις, προσαρμογές. Κάθε αλλαγή μας δημιουργεί ποικίλα συναισθήματα. Μία ακόμη μετάβαση είναι και αυτή που καλείται να αντιμετωπίσει ο μαθητής από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, μια μετάβαση από την παιδική ηλικία στην εφηβική, από την εξάρτηση στην ανεξαρτησία, από το γνώριμο στο άγνωστο, από την υπακοή στην αναζήτηση. Φυσικά δεν επηρεάζει όλα τα παιδιά και σίγουρα όχι με τον ίδιο τρόπο. Σύμφωνα με τους ερευνητές Galton, Gray & Ruddock (2000) η μετάβαση περιλαμβάνει τέσσερις φάσεις: την προετοιμασία, τη μεταφορά, την επαγωγή και την ενσωμάτωση.

Μέσω της συναισθηματικής αγωγής οι μαθητές μπορούν να διδαχθούν πώς να διεκδικούν τα θετικά συναισθήματα (χαρά, ελπίδα) και πώς να εκφράζουν τα αρνητικά (λύπη, οργή, θυμός). Να γνωρίζουν ότι θεωρώντας υπεύθυνους τους άλλους για τα αρνητικά τους συναισθήματα, χάνουν την ευκαιρία για σημαντικά μαθήματα ζωής, που σχετίζονται με την αντίληψη ότι ο καθένας μας είναι υπεύθυνος για το τι αισθάνεται, τι επιθυμεί και πώς αντιμετωπίζει τα γεγονότα της ζωής του.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

  

culture art

Όμιλος Εικαστικών «Πολιτισμός και Τέχνη»
Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄τάξεις
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Ελευθεριάδου Λασκαρίνα, Πατλιά Σπυριδούλα

Το πρόγραμμα του Ομίλου στοχεύει στην καλλιέργεια του μαθητή ως δημιουργό και φιλότεχνο θεατή (οπτικός εγγραματισμός).

Να μάθουν να διακρίνουν και να απολαμβάνουν οπτικές ποιότητες και λεπτές διαφορές / Να διευρύνουν και να αξιοποιούν τη φαντασία, την εφευρετικότητα και τη δημιουργικότητά τους / Να αναπτύξουν τη γλωσσική επικοινωνία και να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο μέσα από τη χρήση εξειδικευμένου εικαστικού λεξιλογίου / Να αναπτύξουν πολιτισμική συνείδηση / Να αναπτύξουν δεξιότητες καλλιτεχνικής έκφρασης / Να προσεγγίσουν έργα τέχνης στη γνωστική, συναισθηματική και αισθητική τους διάσταση / Να έρθουν σε επαφή με διάφορα καλλιτεχνικά ρεύματα, άγνωστες τεχνικές και πρωτότυπα υλικά που θα τους προσφέρουν νέες εκφραστικές δυνατότητες / Να ανακαλύψουν τον κόσμο, συναισθήματα και καταστάσεις, μέσα από διαφορετικές μορφές Τέχνης όπως τη ζωγραφική, τη γλυπτική, τη λογοτεχνία, την ποίηση, τη μουσική, το χορό, το θέατρο και να εντοπίσουν τις μεταξύ τους σχέσεις για έκφραση.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

hello

«Ενίσχυση Γλωσσομάθειας»
Όμιλος Αγγλικής Γλώσσας: B', Γ΄τάξεις
Όμιλος Γαλλικής Γλώσσας: Ε', ΣΤ΄τάξεις
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Λώλου Μαρία, Τζακώστα Ζαμπέτα

Σκοπός της λειτουργίας των Ομίλων Αγγλικής και Γαλλικής Γλώσσας είναι κατά κύριο λόγο η συναισθηματική προσέγγιση της γλώσσας - στόχου, η γνωριμία με διαφορετικούς  τρόπους ζωής, σκέψης και έκφρασης και η υιοθέτηση νέων στάσεων και αντιλήψεων που  καταρρίπτουν στερεότυπα ενώ οικοδομούν σχέσεις αλληλεπίδρασης και αλληλοεκτίμησης με το «άγνωστο» και το «διαφορετικό».

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

multimodal text

Όμιλος Δημιουργικής Γραφής
«Πολυτροπικά κείμενα-Ψηφιακές Δημιουργίες»
Ε΄, ΣΤ΄ τάξεων
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Λώλη Ελευθερία, Νικολού Αγγελική

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Παραδοσιακοί και λαϊκοί χοροί

Όμιλος «Παραδοσιακοί και λαϊκοί χοροί του τόπου μας»
Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ τάξεων
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Γκουρογιάννη Ιωάννα

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

 

Κύλιση στην Αρχή