Εκπαιδευτικοί Όμιλοι

 

Όμιλος Εικαστικών: «Δημιουργώ με φαντασία»

Όμιλος Εικαστικών: «Δημιουργώ με φαντασία»
A' τάξη
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Μπάρμπα Μαρία

Σκοπός του ομίλου είναι οι συμμετέχοντες/ουσες να έρθουν σε επαφή με τον χώρο της Τέχνης και των Εικαστικών κατά την παραγωγή καλλιτεχνικού έργου. Πιο συγκεκριμένα επιμέρους στόχοι του ομίλου είναι οι μαθητές/τριες: Να έρθουν σε επαφή με εικαστικά έργα/καλλιτέχνες, να γνωρίσουν μορφές εικαστικών τεχνών, να χρησιμοποιούν με φαντασία διάφορα υλικά για να κατασκευάσουν μικροαντικείμενα, να εκφράσουν συναισθήματα με δημιουργικό τρόπο, να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας. Οι μαθητές/τριες μέσα από τη συμμετοχή τους στον όμιλο αναμένεται να αναπτύξουν τις ικανότητες και δεξιότητες της Φαντασίας, Δημιουργικότητας, Λεπτής κινητικότητας, Συνεργασίας/επικοινωνίας, Κοινωνικές δεξιότητες, Οργανωσιακής σκέψης, Κριτικής σκέψης, Αφαιρετικής σκέψης.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Όμιλος Λογοτεχνίας: «Βιβλιοπεριπέτειες»

Όμιλος Λογοτεχνίας: «Βιβλιοπεριπέτειες»
Β' τάξη
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Μάγκου Μόνικα

Σκοπός της φιλαναγνωσίας είναι η εξοικείωση του μικρού μαθητή με το βιβλίο και την ανάγνωση και η σταδιακή εδραίωση μιας φιλικής σχέσης του με το λογοτεχνικό βιβλίο. Αυτή η σχέση θα τον βοηθήσει να αναπτύξει την κριτική και δημιουργική του σκέψη, να δραστηριοποιήσει τη φαντασία του και την εφευρετικότητά του, να εμπλουτίσει την αισθητική του καλλιέργεια, να δοκιμάσει τα συναισθήματά του αναπτύσσοντας έτσι τη συναισθηματική του νοημοσύνη, να καλλιεργήσει τη γλωσσική του έκφραση με έμμεσο και βιωματικό τρόπο, να δημιουργήσει κλίμα συντροφικότητας και δημιουργικότητας μέσα στην τάξη και εν κατακλείδι να συγκροτήσει ολόπλευρα την προσωπικότητά του.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Όμιλος Άσκησης, Διατροφής και Ευεξίας

Όμιλος Άσκησης, Διατροφής και Ευεξίας
Α', Β' τάξεις
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Τάγκα Ιππολύτη

Τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα του Ομίλου Άσκησης, Διατροφής και Ευεξίας είναι οι μαθητές/τριες:

Να γνωρίσουν το ανθρώπινο σώμα, να αντιληφθούν το μυικό τους σύστημα, να διακρίνουν τα όργανα του σώματος και να γνωρίζουν την ιδιαίτερη λειτουργία του καθενός, να ενημερωθούν και να υιοθετήσουν υγιεινές διατροφικές συνήθειες, να μάθουν να διαχειρίζονται το άγχος τους με τη βοήθεια της άσκησης.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Ανακαλύπτοντας τα βότανα της πατρίδας μας μέσα σε φλυτζάνια, κατσαρόλες, λέξεις, ιστορίες και εικόνες

Όμιλος Αειφορίας: «Ανακαλύπτοντας τα βότανα της πατρίδας μας μέσα σε φλυτζάνια, κατσαρόλες, λέξεις, ιστορίες και εικόνες»
Γ' τάξη
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παναγιωτοπούλου Ελισάβετ

Με τη λειτουργία του Ομίλου επιδιώκεται οι μαθητές και μαθήτριες να βελτιώσουν υπάρχουσες και να καλλιεργήσουν νέες δεξιότητες. Τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα χωρίζονται σε τρεις τομείς σύμφωνα με την ταξινομία του B.Bloom, τον γνωστικό που αφορά τις διεργασίες της γνώσης, τον συναισθηματικό που αφορά τις στάσεις και τον ψυχοκινητικό που αφορά τις δεξιότητες. 
Ως προς τις γνώσεις: να αναγνωρίζουν τα βότανα της ελληνικής φύσης, να εξηγούν τη χρήση των βοτάνων στην καθημερινή ζωή, να ελέγχουν και να συμπεραίνουν τη χρησιμότητα των αρωματικών φυτών για τους ανθρώπους, να ανακαλύπτουν τις ιδιότητές τους και να αναγνωρίζουν την αξία τους η οποία προκύπτει μέσα από τις ιδιότητές τους.
Ως προς τις δεξιότητες: να αναζητούν και να χρησιμοποιούν πληροφοριακό υλικό για τα αρωματικά φυτά, να πειραματιστούν παρασκευάζοντας και δοκιμάζοντας ροφήματα, καταγράφοντας και εκτελώντας συνταγές στην κουζίνα, να κρίνουν, να επιχειρηματολογούν, να συνδιαλέγονται σχετικά με τη σημασία της χρήσης των βοτάνων στη ζωή μας, να ανακαλύψουν τον τρόπο που οι άνθρωποι τα ενσωμάτωσαν στη ζωή τους όχι μονο μέσα από την πρακτική χρήση τους αλλά ως μέσο έκφρασης στον προφορικό και τον γραπτό λόγο(με τη μορφή ιστοριών, παραμυθιών, μύθων, κ. λπ).
Ως προς τις στάσεις: να υιοθετήσουν θετική στάση απέναντι στα αρωματικά φυτά και την σχέση τους με τη ζωή των ανθρώπων, να εκφράσουν τα συναισθήματά τους παίζοντας και δημιουργώντας, να αγαπήσουν τη φύση και το περιβάλλον και να έρθουν σε επαφή με την έννοια της αειφορίας, να συνεργαστούν, να συμμετέχουν.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Όμιλος Αστρονομίας «Εξερευνώ κάθε γωνιά του διαστήματος»

Όμιλος Αστρονομίας «Εξερευνώ κάθε γωνιά του διαστήματος»
Δ' τάξη
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ευθυμίου Χριστίνα-Μαρία

Τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα του Ομίλου Αστρονομίας είναι οι μαθητές/τριες να γνωρίσουν τη δομή του Ήλιου και τη σημασία του για τη διατήρηση της ζωής, την εναλλαγή ημέρας-νύχτας και την εναλλαγή των εποχών, την ιστορία και τη δομή του Ηλιακού μας Συστήματος. Κατά τη διάρκεια του ομίλου θα χρησιμοποιήσουμε video και προσομοιώσεις, θα συμπληρώσουμε φύλλα εργασίας, θα κατασκευάσουμε το βιβλίο του Ηλιακού μας συστήματος, θα μελετήσουμε ιστοσελίδες, θα κάνουμε πειράματα και θα παίξουμε διαδραστικά παιχνίδια. Τα παιδιά θα δουλέψουν σε ομάδες, θα ανταλλάξουν απόψεις και θα καταλήξουν σε κοινά συμπεράσματα, οικοδομώντας με τον τρόπο αυτό τη νέα γνώση.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Όμιλος Φυσικής

Όμιλος Φυσικής
Ε' τάξη
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Χειλάς Αθανάσιος

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Όμιλος Μαθηματικών «Ανακαλύπτοντας τον κόσμο μέσα από τα μαθηματικά»

Όμιλος Μαθηματικών «Ανακαλύπτοντας τον κόσμο μέσα από τα μαθηματικά»
ΣΤ' τάξη
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Πουρλιάκας Γρηγόριος

Η λειτουργία του Ομίλου Μαθηματικών αποσκοπεί στο να μεταφέρει την ομορφιά και την μαγεία των Μαθηματικών μέσα από γρίφους και διασκεδαστικά/έξυπνα προβλήματα.

Να αξιοποιηθεί και να ενισχυθεί η αγάπη των μαθητών για τα μαθηματικά και τις προκλήσεις τους και να εφοδιαστούν με μαθηματικές γνώσεις / Να εξασκηθούν συστηματικά στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων / Να εμπλουτίσουμε το σχολικό μάθημα με έξυπνα προβλήματα - γρίφους, έτσι, ώστε οι μαθητές να ασχολούνται παίζοντας με τα μαθηματικά / Να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους σε διαγωνισμούς / Να αποκτήσουν συγκεκριμένες δεξιότητες: κριτική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία, υπευθυνότητα, οργανωτική ικανότητα, πρωτοβουλία.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Όμιλος Μουσικής

Όμιλος «Μουσικοτρόπιο. Μουσική, δίχως συμβατικά μουσικά όργανα»
Β', Δ', Ε' τάξεις
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Γκάντζου Μαρία

Οι μαθητές και οι μαθήτριες ενθαρρύνονται και καθοδηγούνται ώστε να συμμετέχουν σε μουσικές δράσεις ως φωνητικό και ρυθμικό σύνολο. Συνεργάζονται στο παίξιμο της μουσικής σε άτυπες και τυπικές συνθήκες. Είναι μια διαδικασία ενεργητική και ρέουσα και δίνει την ευκαιρία στους μαθητές/τριες να σκέφτονται μουσικά, να ελέγχουν τόσο την διαδικασία όσο και το αποτέλεσμα. Οι μαθητές/τριες θα γνωρίσουν ρυθμικά σχήματα, και στη συνέχεια θα τα αποδώσουν με την χρήση μη συμβατικών μουσικών οργάνων. Φωνές, ρυθμικά χειροκροτήματα, ποδοκροτήματα, στράκες και σφυρίγματα, χτύποι σε κουβάδες και σωλήνες, δημιουργούν ιδιαίτερα ηχητικά περιβάλλοντα, τα οποία μπορούν να λειτουργήσουν είτε αυτόνομα είτε ως συνοδεία οικείων μελωδιών.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Παραδοσιακοί και λαϊκοί χοροί της πατρίδας μας - Χειροποίητα παραδοσιακά παιχνίδια του τόπου μας

Όμιλος "Παραδοσιακοί και λαϊκοί χοροί της πατρίδας μας - Χειροποίητα παραδοσιακά παιχνίδια του τόπου μας"
Δ', Ε' τάξεις
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Γκουρογιάννη Ιωάννα

Εκμάθηση των πιο αντιπροσωπευτικών παραδοσιακών και λαϊκών χορών του τόπου μας και της πατρίδας μας, καθώς και δημιουργία χειροποίητων παραδοσιακών παιχνιδιών του τόπου μας.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Κύλιση στην Αρχή