Εκπαιδευτικοί Όμιλοι

 

Όμιλος STEAM: Μικροί Ερευνητές και Καλλιτέχνες

Όμιλος STEAM: Μικροί Ερευνητές και Καλλιτέχνες
Β' τάξη
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ευθυμίου Χριστίνα

Σκοπός της εκπαίδευσης με μεθοδολογία STEM, είναι οι μαθητές να αποκτήσουν ένα επαρκές και συνεκτικό σώμα γνώσεων από τις βασικές επιστήμες. Με αυτό τον τρόπο, να καλλιεργηθεί η κριτική τους σκέψη και η αναστοχαστική διαχείριση της γνώσης. Οι μαθητές του 21ου αιώνα καλούνται να αναπτύξουν ικανότητες ανάλυσης, σχεδιασμού και επίλυσης προβλημάτων με αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων και παράλληλα, να εξοικειωθούν στο πως μπορούν να μετατρέπουν τη θεωρητική σκέψη σε πράξη (Stohlmann, Moore, & Roehrig, 2012). Στα εφόδια που καλούνται να αποκτήσουν οι σημερινοί μαθητές συμπεριλαμβάνεται και η καλλιέργεια δεξιοτήτων, συνδεδεμένων με τις νέες τεχνολογίες. Η κριτική και δημιουργική σκέψη, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και η συνεργασία είναι μερικές από τις δεξιότητες που έχουν αναγνωριστεί ως απαραίτητες για τους μαθητές του 21ου αιώνα (Partnership for 21st Century Skills, 2009). Στην ανάπτυξη τέτοιων δεξιοτήτων, τα μαθηματικά, η φυσική, η πληροφορική και η τεχνολογία συνεισφέρουν σημαντικά, τόσο με τα εργαλεία όσο και με τις δραστηριότητες που προσφέρουν (Morrison, 2006).

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Όμιλος Λογοτεχνίας «Συνεχίζω να αγαπώ την παιδική λογοτεχνία»

Όμιλος Λογοτεχνίας «Συνεχίζω να αγαπώ την παιδική λογοτεχνία»
Β' τάξη
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Βέργου Βασιλική

Οι στόχοι του φετινού μας Ομίλου είναι τα παιδιά να επεκτείνουν τη σχέση τους με το εξωσχολικό βιβλίο (σε πεζό και ποιητικό λόγο) και να την εξελίξουν, να κατανοήσουν και να ερμηνεύσουν την δική τους πραγματικότητα μέσα απ΄ τους ήρωες των κειμένων και τη λογοτεχνική έκφραση, να εμπλουτίσουν τον γλωσσικό τους κώδικα και να διευκολυνθούν στην έκφραση σκέψεων και συναισθημάτων τους, να εστιάσουν σε πανανθρώπινες και διαχρονικές αξίες, να επιχειρήσουν να εκφραστούν τα ίδια λογοτεχνικά, να αναδείξουν ταλέντα και ικανότητες, να συνδυάσουν τον «λόγο» με τη ζωγραφική και τη μουσική.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Όμιλος Άσκησης, Διατροφής και Ευεξίας

Όμιλος Άσκησης, Διατροφής και Ευεξίας
Δ' τάξη
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ζήκου Θεοφανή

Τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα του Ομίλου Άσκησης, Διατροφής και Ευεξίας είναι οι μαθητές/τριες:

Να γνωρίσουν το ανθρώπινο σώμα, να αντιληφθούν το μυικό τους σύστημα, να διακρίνουν τα όργανα του σώματος και να γνωρίζουν την ιδιαίτερη λειτουργία του καθενός, να ενημερωθούν και να υιοθετήσουν υγιεινές διατροφικές συνήθειες, να μάθουν να διαχειρίζονται το άγχος τους με τη βοήθεια της άσκησης.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Όμιλος "Μικροί ταξιδιώτες – Γίνομαι πολίτης του κόσμου"

Όμιλος "Μικροί ταξιδιώτες – Γίνομαι πολίτης του κόσμου"
Ε' τάξη
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Σπύρου Χριστίνα

Τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα του Ομίλου "Μικροί ταξιδιώτες" είναι οι μαθητές/τριες:

Να ταξιδέψουν στον κόσμο και να ανακαλύψουν νέους τόπους, να μάθουν για νέους πολιτισμούς, παραδόσεις, γλώσσες, ήθη και έθιμα, να ακούσουν λαϊκούς μύθους και παραμύθια άλλων λαών, να ακούσουν μουσικές και τραγούδια άλλων πολιτισμών, να γνωρίσουν νέες κουλτούρες και να καλλιεργήσουν πολυπολιτισμική συνείδηση, να συνειδητοποιήσουν ότι ο κόσμος που τα περιβάλλει αποτελείται από πολλές διαφορετικότητες, να αποδεχτούν τη διαφορετικότητα στη ζωή, να αναπτύξουν το αίσθημα της αλληλεγγύης και του σεβασμού, να δημιουργήσουν δεσμούς και σχέσεις βασισμένες στην αποδοχή και τον αλληλοσεβασμό.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

numbers

Όμιλος Μαθηματικών «Ποιος τη λύση θα βρει … πρώτος να φτάσει στην κορυφή»
ΣΤ' τάξη
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Χειλάς Αθανάσιος

Η λειτουργία του Ομίλου Μαθηματικών αποσκοπεί στο να μεταφέρει την ομορφιά και την μαγεία των Μαθηματικών μέσα από γρίφους και διασκεδαστικά/έξυπνα προβλήματα.

Να αξιοποιηθεί και να ενισχυθεί η αγάπη των μαθητών για τα μαθηματικά και τις προκλήσεις τους και να εφοδιαστούν με μαθηματικές γνώσεις / Να εξασκηθούν συστηματικά στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων / Να εμπλουτίσουμε το σχολικό μάθημα με έξυπνα προβλήματα - γρίφους, έτσι, ώστε οι μαθητές να ασχολούνται παίζοντας με τα μαθηματικά / Να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους σε διαγωνισμούς / Να αποκτήσουν συγκεκριμένες δεξιότητες: κριτική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία, υπευθυνότητα, οργανωτική ικανότητα, πρωτοβουλία.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Όμιλος Εικαστικών

Όμιλος Εικαστικών
Γ΄, Δ΄τάξεις
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Μυλωνά Σοφία – Ηρώ

Ονειρεύομαι ότι ζωγραφίζω και μετά ζωγραφίζω αυτό που ονειρεύομαι, Βίνσεντ Βαν Γκονγκ.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Όμιλος Μουσικής

Όμιλος Μουσικής
Δ', Ε', ΣΤ' τάξεις
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Βασδέκης Κωνσταντίνος

Γνωριμία των μαθητών με έργα των δυο μεγάλων μας συνθετών Μάνου Χατζιδάκι και Μίκη Θεοδωράκη. Τα τραγούδια θα αποδοθούν χορωδιακά και οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με βασικά στοιχεία της φωνητικής τεχνικής και χορωδιακής πράξης.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Όμιλος Θεατρικού παιχνιδιού

Όμιλος "Ανακαλύπτοντας με μάσκες, μαριονέτες και κούκλες την μαγεία του θεατρικού παιχνιδιού"
Α' τάξη
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Πασπαλά Ευγενία

Ο μαθητής/τρια θα αναπτύξει ικανότητες για δημιουργική έκφραση, θα ενταχθεί σε ομάδα, θα συνεργάζεται αρμονικά, θα ανακαλύψει τις γλωσσικές και εκφραστικές του δυνατότητες, θα διαμορφώσει αισθητική και καλλιτεχνική αντίληψη μέσα από την επαφή του με την τέχνη της μάσκας, του κουκλοθέατρου και του θεάτρου Σκιών.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Όμιλος δημιουργικής γραφής στη Γαλλική γλώσσα

Όμιλος δημιουργικής γραφής στη Γαλλική γλώσσα: "Σελίδα γραπτού"
Ε' τάξη
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Μούτσιου Αλεξία-Αγγελική

Τον τίτλο τον εμπνευστήκαμε από το ομότιτλο ποίημα του Γάλλου ποιητή Jacques Prévert “Page d’écriture”.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Κύλιση στην Αρχή