Εκπαιδευτικοί Όμιλοι

 

literature

Όμιλος «Πρώτη Επαφή με τη Λογοτεχνία»
Α', B' τάξεις
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Χειλάκη Αγγελική

Να εξοικειωθούν οι μαθητές με τα παιδικά λογοτεχνικά κείμενα· Να μάθουν από την πολύ νεαρή αυτή ηλικία ότι δεν αρκεί να αναγνώσουμε ένα κείμενο, αλλά ότι πρέπει να είμαστε πάντα σε επαγρύπνηση ώστε να καταλάβουμε ποιο είναι το βαθύτερο νόημα που επιθυμεί να εκφράσει ο συγγραφέας· Να αναγνωρίζουν σχήματα λόγου και λογοτεχνικές δομές· Να κατανοήσουν ότι η παιδική λογοτεχνία μπορεί να συνδεθεί με τη ζωή τους και τα βιώματά τους.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

eikastiko-ergastiri

Όμιλος Εικαστικών «Εικαστικό Εργαστήρι»
Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄τάξεις
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Ελευθεριάδου Λασκαρίνα, Πατλιά Σπυριδούλα

Το πρόγραμμα του Ομίλου στοχεύει στην καλλιέργεια του μαθητή ως δημιουργό και φιλότεχνο θεατή (οπτικός εγγραματισμός).

Να μάθουν να διακρίνουν και να απολαμβάνουν οπτικές ποιότητες και λεπτές διαφορές / Να διευρύνουν και να αξιοποιούν τη φαντασία, την εφευρετικότητα και τη δημιουργικότητά τους / Να αναπτύξουν τη γλωσσική επικοινωνία και να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο μέσα από τη χρήση εξειδικευμένου εικαστικού λεξιλογίου / Να αναπτύξουν πολιτισμική συνείδηση / Να αναπτύξουν δεξιότητες καλλιτεχνικής έκφρασης / Να προσεγγίσουν έργα τέχνης στη γνωστική, συναισθηματική και αισθητική τους διάσταση / Να έρθουν σε επαφή με διάφορα καλλιτεχνικά ρεύματα, άγνωστες τεχνικές και πρωτότυπα υλικά που θα τους προσφέρουν νέες εκφραστικές δυνατότητες / Να ανακαλύψουν τον κόσμο, συναισθήματα και καταστάσεις, μέσα από διαφορετικές μορφές Τέχνης όπως τη ζωγραφική, τη γλυπτική, τη λογοτεχνία, την ποίηση, τη μουσική, το χορό, το θέατρο και να εντοπίσουν τις μεταξύ τους σχέσεις για έκφραση.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

english

Όμιλος Αγγλικών «Μαθαίνω Αγγλικά με τραγούδι και παιχνίδι»
A', B'τάξεις
Υπεύθυνηι Εκπαιδευτικός: Λώλου Μαρια

Ο κύριος στόχος της λειτουργίας του Ομίλου Αγγλικής Γλώσσας συνάδει με εκείνον του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς (2001) για την εκμάθηση μιας Ζωντανής Γλώσσας που είναι η μετατροπή του μαθητή σε ικανό και έμπειρο χρήστη, η μετάβασή του από την παθητική στη λειτουργική εκμάθησή της, από την παθητική συλλογή γνώσεων στη χρήση των γνώσεων στην επικοινωνία του με αλλόγλωσσους.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

magika-fysika

Όμιλος Φυσικής «Μαγικά Φυσικά»
Δ', Ε', ΣΤ' τάξεις
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοι: Κωνσταντίνου Ιωάννης, Χειλάς Αθανάσιος

Σκοπός της λειτουργίας του Ομίλου είναι η καλλιέργεια θετικών στάσεων προς τις φυσικές επιστήμες, η ανάπτυξη δεξιοτήτων, η ένταξη των πειραμάτων ως εκπαιδευτική πρακτική στο μάθημα της φυσικής, η οικοδόμηση νέων γνώσεων μέσα από την εφαρμογή πρότερων γνώσεων με τη χρήση των πειραμάτων, καθώς και η συνεργασία των εκπαιδευτικών και των μαθητών των παραπάνω τάξεων.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

magic-maths

Όμιλος Μαθηματικών «Μαθη...μαγικά»
ΣΤ' τάξη
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοι: Λωλη Ελευθερία, Νικολού Αγγελική

Η λειτουργία του συγκεκριμένου Ομίλου Μαθηματικών αποσκοπεί στο να μεταφέρει την ομορφιά και την μαγεία των Μαθηματικών μέσα από γρίφους και διασκεδαστικά/έξυπνα προβλήματα.

Να αξιοποιηθεί και να ενισχυθεί η αγάπη των μαθητών για τα μαθηματικά και τις προκλήσεις τους και να εφοδιαστούν με μαθηματικές γνώσεις / Να εξασκηθούν συστηματικά στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων / Να εμπλουτίσουμε το σχολικό μάθημα με έξυπνα προβλήματα ? γρίφους, έτσι, ώστε οι μαθητές να ασχολούνται παίζοντας με τα μαθηματικά / Να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους σε διαγωνισμούς.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

kids dancing

Όμιλος «Παραδοσιακοί και λαϊκοί χοροί της πατρίδας μας»
Β', Γ', Δ', Ε', ΣΤ' τάξη
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Γκουρογιάννη Ιωάννα

 

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

Κύλιση στην Αρχή