Εκπαιδευτικοί Όμιλοι

Δημιουργική γραφή κ? έκφραση μέσω Συναισθηματικής Γλώσσας, Τάξη Γ'

Η δράση του συγκεκριμένου ομίλου ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του έργου των παιδιών στην τελετή λήξης της λειτουργίας των ομίλων του σχολείου μας, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 06-06-2014. Ειδικότερα, το πλαίσιο αναφοράς αυτής της παρουσίασης αποτέλεσε «Ο Κύκλος του χρόνου», δηλαδή οι μαθητές, μέσα από τα πρωτότυπα και αυθεντικά έργα που οι ίδιοι έγραψαν δουλεύοντας σε ομάδες, παρουσίασαν το ταξίδι τους στον κύκλο της σχολικής τους ζωής στο τρέχον έτος.

Δημιουργική γραφή κ? έκφραση μέσω Συναισθηματικής Γλώσσας, Τάξη Γ'

Κατά τη δεύτερη φάση,  στο τμήμα της Γ΄ τάξης (Σχ. Έτος 2013-2014) του ομίλου λογοτεχνίας (συντονίστρια κ. Λώλη Ελευθερία), συνεχίσαμε να εργαζόμαστε στο ίδιο πλαίσιο και παρουσιάζονται συνοπτικά οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν.

1. Ενασχόληση με τον έμμετρο λογοτεχνικό λόγο ? Ληρολογήματα.
Ειδικότερα, έγινε τόσο η επεξεργασία του ποιητικού είδους Λίμερικ όσο και η παραγωγή ποιημάτων τύπου Λίμερικ από τα παιδιά.

Δημιουργική γραφή κ? έκφραση μέσω Συναισθηματικής Γλώσσας, Τάξη Δ'

Στο τμήμα της Δ΄ τάξης (Σχ. Έτος 2013-2014) του ομίλου λογοτεχνίας (συντονίστρια κ. Βέργου Βασιλική) λόγω της μεγαλύτερης ηλικίας των μαθητών επιλέχθηκαν δραστηριότητες που καλλιεργούν την συναισθηματική κυρίως νοημοσύνη και την έκφρασή της μέσω του γραπτού λόγου. Τα λογοτεχνικά κείμενα που επελέγησαν και τα φύλλα εργασιών που δημιουργήθηκαν, κατά πολύ διαμορφώθηκαν με βάση τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των συμμετεχόντων μαθητών μας.

Δημιουργική γραφή κ? έκφραση μέσω Συναισθηματικής Γλώσσας, Τάξη Δ'

Στο τμήμα της Δ΄ τάξης (Σχ. Έτος 2013-2014) του ομίλου λογοτεχνίας (συντονίστρια κ. Βέργου Βασιλική) - στη  Β΄  φάση  της εργασίας μας- παραμένοντας στην ίδια βάση και φιλοσοφία δουλειάς, δόθηκε έμφαση στην επέκταση, την έμμετρη απόδοση  και την αλλαγή της πλοκής των λογοτεχνημάτων με τα οποία ασχοληθήκαμε. Ενδιαφέρουσα για τους μαθητές αποδείχθηκε η σύνδεση των κειμένων με πτυχές της δικής τους καθημερινότητας ή οπτικής του κόσμου γύρω τους (π.χ. η στάση μας απέναντι στις ιδιαιτερότητες ή το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας).

Δημιουργική γραφή κ? έκφραση μέσω Συναισθηματικής Γλώσσας, Τάξη Γ'

Στο τμήμα της Γ΄ τάξης (Σχ. Έτος 2013-2014) του ομίλου λογοτεχνίας (συντονίστρια κ. Λώλη Ελευθερία) αναπτύχθηκαν δράσεις με επίκεντρο την καλλιέργεια της δημιουργικής ικανότητας των παιδιών να παράγουν προφορικό και γραπτό λόγο φυσικά και αβίαστα. Παράλληλα, έχοντας ως σημείο αναφοράς επιλεγμένα λογοτεχνικά κείμενα πεζά και έμμετρα, ασκήθηκαν μέσω θεατρικών δρωμένων στην έκφραση του συναισθηματικού τους κόσμου.

Κύλιση στην Αρχή