Το γραφείο Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης σε συνεργασία με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων, Σχολικούς Συμβούλους και Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Πανελλαδικά, διοργάνωσαν τον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό παιχνιδιού στο Scratch.
O μαθητής της ΣΤ' τάξης (σχ. Έτος 2015-2016), Γιώργος Κουτσ. συμμετέχει στο διαγωνισμό με το παιχνίδι Βόλοι (The Marbles). Μπορείτε να δείτε όλα τα έργα που λαμβάνουν μέρος στο διαγωνισμό εδώ.
Το γραφείο Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης και το Πολυτεχνείο Κρήτης σε συνεργασία με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων, διοργάνωσαν τον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό παιχνιδιού στο Scratch.
Σκοπός του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή των μαθητών σε μια συνεργατική και δημιουργική διαδικασία για την υλοποίηση ενός προγράμματος ηλεκτρονικού παιχνιδιού στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, αξιοποιώντας την αλγοριθμική σκέψη και τον πειραματισμό με βασικές προγραμματιστικές δομές.
Οι μαθητές της Ε' τάξης (σχ. Έτος 2014-2015), Γιώργος Κ. και Γιώργος Κ., συμμετέχουν στο διαγωνισμό με δύο παιχνίδια αγώνων αυτοκινήτων (car racing).
Μπορείτε να δείτε τις προδιαγραφές των έργων εδώ και όλα τα έργα που λαμβάνουν μέρος στο διαγωνισμό εδώ. Αποτελέσματα Διαγωνισμού Δημιουργίας Παιχνιδιού στο Scratch εδώ.
Οι μαθητές της Γ' τάξης (Σχ. Έτος 2014-2015) στο μάθημα της Πληροφορικής, εξοικειώθηκαν με το προγράμματα επεξεργασίας κειμένου Libre Office Writer και παρουσιάζουν τα επιτραπέζια παιχνίδια που δημιούργησαν. Ο γενικός σκοπός της δραστηριότητας είναι η εξοικείωση των μαθητών με την έννοια του πίνακα, τη διαχείρισή του και τη δυνατότητα μορφοποίησης ενός πίνακα. Επίσης, την απόκτηση εμπειρίας στη δημιουργία κειμένων που συνδυάζουν πίνακα, σχήματα και κείμενο. Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες, και υλοποιούν δραστηριότητες που έχουν παραδοτέα. Αναλαμβάνουν να δημιουργήσουν τα ταμπλό για τα επιτραπέζια παιχνίδια και στη συνέχεια, διατυπώνουν τους κανόνες του παιχνιδιού.
Σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σπουδών Φυσικών Επιστημών Δημοτικού για το "ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ", προτείνεται για τη Β' Δημοτικού η ενότητα "Οι ηλεκτρικές συσκευές στο σπίτι μας". Ένας από τους στόχους είναι οι μαθητές να είναι ικανοί να αναγνωρίζουν διάφορες ηλεκτρικές συσκευές σε φωτογραφίες και σκίτσα.
Στους μαθητές της Β' τάξης (Σχ. Έτος 2014-2015) δόθηκαν φωτογραφίες (clipart) από διαφορα αντικείμενα και κλήθηκαν να επιλέξουν μόνο τις ηλεκτρικές συσκευές (που λειτουργούν με μπαταρίες ή με ρεύμα από το δίκτυο της ΔΕΗ) ώστε να δημιουργήσουν με το πρόγραμμα ζωγραφικής KolourPaint μια αφίσα για τον Ηλεκτρισμό στη ζωή μας. Απολαύστε τα έργα των μικρών μαθητών...
Οι μαθητές της Β' τάξης (Σχ. Έτος 2014-2015) στο μάθημα της Πληροφορικής, εξοικειώθηκαν με το προγράμματα ζωγραφικής KolourPaint και παρουσιάζουν τις δημιουργίες τους. Ο γενικός σκοπός της άσκησης είναι η εξοικείωση τους με τη χρήση λογισμικού ζωγραφικής και η εξάσκηση στην ψηφιακή αφήγηση ιστορίας με εικόνες και διάλογο. Αρχικά, οι μαθητές διερευνούν τις λειτουργίες του λογισμικού για τη δημιουργία κόμικ, αξιοποιούν έτοιμες εικόνες και εισάγουν διαλόγους. Στη συνέχεια, εφαρμόζουν τις γνώσεις τους δημιουργώντας κόμικ με μια ιστορία για το διάστημα. Το μάθημα βασίστηκε στο εκπαιδευτικό σενάριο με τίτλο: Σχέδιο έρευνας «Παραμύθι σε κόμικ».