
Τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ομίλου Νεοελληνικής Γλώσσας "Ψάχνω τι κρύβεται πίσω από τις λέξεις" επεξεργάστηκαν δύο κείμενα με θέμα τις μέλισσες. Στο πρώτο κείμενο γνώρισαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας της Μέλισσας και Μελισσοκομίας στη Ρόδο. Στο δεύτερο κείμενο μελέτησαν ένα άρθρο που βασίζεται σε επιστημονική έρευνα που ισχυρίζεται ότι οι μέλισσες ξέρουν να κάνουν πρόσθεση και αφαίρεση.
Από την επεξεργασία των κειμένων ήρθαν σε επαφή με νέα συντακτικά φαινόμενα, έκαναν επανάληψη σε γραμματικά φαινόμενα που ήδη γνωρίζουν, εμπλούτισαν το λεξιλόγιό τους. Επίσης, γνώρισαν τον κόσμο των μελισσών και τη σημασία τους στην οικολογική ισορροπία των οικοσυστημάτων. Παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο (Μέλισσες- Ο μαγικός κόσμος των ζώων & Η ζωή της μέλισσας και τα προϊόντα της) και έπαιξαν διαδραστικά παιχνίδια με τις μέλισσες.
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ευθυμίου Χριστίνα-Μαρία (ΠΕ70)

Τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ομίλου Νεοελληνικής Γλώσσας "Ψάχνω τι κρύβεται πίσω από τις λέξεις" επεξεργάστηκαν το νόημα του άρθρου "Το δύσκολο άθλημα της φιλίας". Πίσω από τις λέξεις του κειμένου κρύβονται γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα, συνώνυμα και αντώνυμα και έννοιες που οι μικροί μας φίλοι προσπάθησαν να τις συνδέσουν με δικά τους βιώματα και εμπειρίες. Τέλος, δούλεψαν ομαδικά για να δημιουργήσουν το δικό τους δέντρο της φιλίας!
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ευθυμίου Χριστίνα-Μαρία (ΠΕ70)

Την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε' τάξης του Σχολείου μας συμμετείχαν στην εκδήλωση ενημέρωσης "Μεγάλη γιορτή για άσκηση & διατροφή" στο ξενοδοχείο Grand Serai. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας που υλοποιείται από το Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με τη UNICEF.
Στόχος της εκδήλωσης ήταν η ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με την υγιεινή διατροφή και τη σωματική άσκηση μέσα από δραστηριότητες, διαδραστικά παιχνίδια και συζητήσεις με τον διαιτολόγο, Χρήστο Δερδεμέζη. Επίσης, μαζί με τον σεφ Γιώργο Τσούλη ετοιμάσαμε γευστικές και υγιεινές συνταγές. Τέλος, οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε αθλητικές δραστηριότητες όπως επιτραπέζιο σκορ 4, μπάσκετ, πινγκ πονγκ, επιτραπέζιο χόκεϊ, ποδηλατοδρομίες, τοίχο αναρρίχησης. Συζητήσαμε, γελάσαμε, δοκιμάσαμε νέες γεύσεις, παίξαμε και ενισχύσαμε τις γνώσεις μας για μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή!
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ευθυμίου Χριστίνα-Μαρία (ΠΕ70)

Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024, με μεγάλη χαρά και πολύ παιχνίδι, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε' και ΣΤ' τάξης υποδέχτηκαν τις μπασκετμπολίστριες του ΠΑΣ Γιάννινα, Κωνσταντίνα και Στέλλα. Οι αθλήτριες, αφού μίλησαν για τη σημασία του αθλητισμού και τις αξίες που πρεσβεύει το ευ αγωνίζεσθαι, επιδόθηκαν σε ομαδικά παιχνίδια! Στόχος ήταν η προώθηση της συνεργασίας, της ομαδικότητας, της αποδοχής και του σεβασμού του συναθλητή!
Ευχαριστούμε πολύ τη διοίκηση της γυναικείας μας ομάδας και τις μπασκετμπολίστριες που χάρισαν στα παιδιά μας μια μοναδική εμπειρία!
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Ευθυμίου Χριστίνα-Μαρία (Ε' τάξη), Χειλάς Αθανάσιος (ΣΤ' τάξη)
Το eTwinning Project "STEAM mission: From the Earth to the Moon" αποτελεί μια συναρπαστική ευκαιρία για τους μαθητές/τριες της Ε' τάξης να εξερευνήσουν τα πεδία της επιστήμης, τεχνολογίας, μηχανικής, τεχνών και μαθηματικών (STEAM). Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, οι μαθητές/τριες ανέλαβαν τη δημιουργία του λογότυπου του έργου προσδίδοντας τη δική τους καλλιτεχνική προσέγγιση στο θέμα.
Αρχικά, οι μαθητές/τριες κλήθηκαν να σχεδιάσουν -σε ομάδες- ζωγραφιές που θα αποτυπώνουν τις ιδέες τους σχετικά με το ταξίδι από τη Γη στο Φεγγάρι. Κάθε ζωγραφιά αντανακλούσε τη φαντασία και τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται αυτήν την επιστημονική περιπέτεια. Οι δημιουργίες τους αποτέλεσαν τη βάση για την επιλογή του τελικού λογότυπου. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά διαδικασία ψηφοφορίας με το εργαλειο Mentimeter, όπου όλοι οι συμμετέχοντες στο έργο μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τις προτιμήσεις τους για τις ζωγραφιές που θεωρούσαν πιο αντιπροσωπευτικές. Μετά από αυτήν τη διαδικασία, οι δύο ζωγραφιές που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους επιλέχθηκαν για να χρησιμοποιηθούν στη δημιουργία του τελικού λογότυπου. Η διαδικασία αυτή πραγματοποιήθηκε στο εργαστήριο Πληροφορικής με τη χρήση του PosterMyWall, παρέχοντας στους μαθητές/τριες ένα εύκολο και διασκεδαστικό εργαλείο για τη δημιουργία γραφικών. Καθένας συνέβαλε στο σχεδιασμό, δημιουργώντας ένα λογότυπο που αντικατοπτρίζει το κοινό τους ενδιαφέρον για το διάστημα και τις επιστημονικές ανακαλύψεις. Η διαδικασία δημιουργίας του λογότυπου αποτέλεσε μια ολοκληρωμένη εμπειρία που συνδύασε τη δημιουργικότητα, την τεχνολογία και τη συνεργασία.
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Χειλάς Αθανάσιος (ΠΕ70), Λώλου Μαρία (ΠΕ06)
Υποστήριξη: Νικολού Αγγελική (ΠΕ86)