Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία Β' Δημοτικού

anixneytes thub

Το ηλεκτρονικό περιοδικό "ΑΝΙΧΝΕΥΤΕΣ" της Β' τάξης (σχ. έτος 2019-2020), αποτυπώνει τη μεθοδολογία υλοποίηση του project "Ανθρώπινα δικαιώματα μέσα από την Τέχνη και την Πολυγλωσσία", τα παιδαγωγικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν και το παραγόμενο παιδαγωγικό υλικό που προέκυψε. Ειδικότερα πρόκειται για ένα εκπαιδευτικό project με εργαλεία τον γλωσσικό πλουραλισμό και την τέχνη ως έναν οικουμενικό διάλογο για την Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα κατά των ανισοτήτων και των διακρίσεων. Οι μαθητές έγιναν μικροί δημοσιογράφοι, πήραν συνεντεύξεις συνέταξαν και δημοσίευσαν άρθρα με σκοπό την ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση και τη διάχυση των παγκόσμιων μηνυμάτων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην ευρύτερη κοινότητα του σχολείου.

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Ελευθεριάδου Λασκαρίνα (ΠΕ70), Λώλου Μαρία (ΠΕ06), Τζακώστα Ζαμπέτα (ΠΕ05) 

human rights thub

Το in action αποτελεί ένα πολυεπίπεδο πρόγραμμα ενημέρωσης, εκπαίδευσης και ενεργοποίησης της σχολικής κοινότητας και των τοπικών κοινωνιών για τους Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, οι οποίοι εκφράζουν τις σύγχρονες παγκόσμιες προκλήσεις για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου χωρίς φτώχεια, πείνα και ανισότητες -έναν κόσμο με αξιοπρεπή εργασία και καλή εκπαίδευση, χωρίς την απειλή της κλιματικής αλλαγής, που μέσα από τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης, θα μεριμνά για τις ανάγκες όχι μόνο της σημερινής γενιάς αλλά και των μελλοντικών γενεών.

Το βιβλίο των Ανθρώπινων Δικαιωμάτων από τους μαθητές της Β' τάξης (Σχ. έτος: 2019-2020), είναι μια πολυδιάστατη αποτύπωση βασικών εννοιών των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, όπως η ισότητα, η ισονομία, η δικαιοσύνη, η ελευθερία, ο ρατσισμός και οι διακρίσεις, μέσα από την Τέχνη και τον Γλωσσικό Πλουραλισμό ως αποτέλεσμα ενός οικουμενικού διαλόγου για την Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα  κατά των ανισοτήτων και των διακρίσεων με σκοπό τη διάχυση στην ευρύτερη κοινότητα του σχολείου μας. 

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: Οι εικαστικές δημιουργίες που παρουσιάζονται είναι η αποτύπωση της προσωπικής άποψης κάθε μαθητή/τριας ? δημιουργού, με παιδαγωγικό υλικό τα ανθρωπάκια ? παγκόσμια σύμβολα κατά των διακρίσεων και των ανισοτήτων του κοινωνικού ακτιβιστή καλλιτέχνη Keith Haring.

ΚΕΙΜΕΝΑ: Τα μηνύματα που συνοδεύουν κάθε εικαστική δημιουργία του/της μαθητή/τριας είναι η προσωπική σκέψη του/της, όπως αυτή προέκυψε από την επαφή και την παρατήρηση του έργου τέχνης και αποτυπώθηκαν  στη μητρική και σε άλλες δύο γλώσσες (αγγλικά και γαλλικά)

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ελευθεριάδου Λασκαρίνα (ΠΕ70), Λώλου Μαρία (ΠΕ06), Τζακώστα Ζαμπέτα (ΠΕ05) 

Τα επαγγέλματα που σβήνουνΈνα όμορφο ταξίδι στο χρόνο πραγματοποίησαν οι  μαθητές της Β' τάξης (Σχ. έτος 2015-2016) μέσα από τις εργασίες τους για τα παλιά επαγγέλματα και σας τα παρουσιάζουν με  το  δικό τους μοναδικό τρόπο. Δείτε το βιβλίο "Τα επαγγέλματα που σβήνουν".

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Πατλιά Σπυριδούλα

 

Ο κόσμος των συναισθημάτων, μέσα από τα μάτια των παιδιώνΣτο πλαίσιο του  προγράμματος «Βήματα για τη ζωή» και με αφορμή την 16η διδακτική ενότητα της Γλώσσας «Συναισθήματα», οι μαθητές της Β' τάξης (Σχ. έτος 2015-2016) προσέγγισαν τις έννοιες των βασικών συναισθημάτων μέσα από την γραπτό λόγο και τη ζωγραφική. Το παραγόμενο υλικό αναδεικνύει και το βασικό στόχο του προγράμματος: «Τα παιδιά εκφράζονται με τη συναισθηματική γλώσσα μέσα από το γραπτό λόγο και την τέχνη».

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Πατλιά Σπυριδούλα

Η κυρία Αποφασισμένη, η κυρία ΦοβισμένηΟι μαθητές της Β τάξης (Σχ. Έτος 2013-2014) προσέγγισαν διαθεματικά πρόσωπα, χαρακτήρες, συναισθήματα και τη σχέση μας με τους άλλους.

Γνωστικά Αντικείμενα: Εικαστικά: Ενότητα Β Κεφ. 3 Πρόσωπα που μιλούν (προσωπογραφίες, σκίτσο), Γλώσσα: Ενότητα 3: Στον κόσμο των κόμικς- Παραγωγή γραπτού & προφορικού λόγου (Περιγραφή προσώπου), Μελέτη: Ενότητα 1: Το σχολείο.

Κύλιση στην Αρχή