Βιβλία Γ' Τάξης

Δράση κατά της οπαδικής βίας, 2022Στις 13 και 14/4/2022 καλέσαμε στην Γ΄τάξη τον Ολυμπιονίκη αθλητή Ιωάννη Τσίλη να μας μιλήσει για την οπαδική βία, τη διαχείριση των αρνητικών συναισθημάτων στον αθλητισμό, τον αθέμιτο ανταγωνισμό, τους Ολυμπιακούς Αγώνες, τον πρωταθλητισμό και την επιβράβευση της προσπάθειας, έστω κι αν υπήρξε ήττα. Εξυμνήσαμε τον φιλαθλητισμό και τον σεβασμό στον αντίπαλο, στηλιτεύσαμε την κοροϊδία και διδαχθήκαμε από το ήθος του αθλητή την ευγενή άμιλλα.

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ευσταθίου Κωνσταντίνα, ΠΕ70 

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ανακύκλωση από το Κ.Π.Ε. ΚόνιτσαςΤη Τετάρτη 13/4/2022 η κ. Ελένη Χρηστιά από το Κ.Π.Ε. Κόνιτσας, μας παρουσίασε εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ανακύκλωση. Συζητήσαμε για τη μόλυνση ξηράς και θάλασσας, καθώς και την επίπτωσή της στην τροφική αλυσίδα, στους ανθρώπους, στα ζώα και στη χλωρίδα της γης. Επίσης μιλήσαμε για τον ΧΥΤΑ και τη Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων Ηπείρου, τα εργοστάσια και τις κατηγορίες ανακύκλωσης, την κομποστοποίηση, ενώ στο τέλος τα παιδιά δημιούργησαν τα δικά τους έργα από χαρτοπολτό.

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ευσταθίου Κωνσταντίνα, ΠΕ70 

Συζήτηση για τα συναισθήματα, 2022Στις 29/3/2022 καλέσαμε στην Γ΄τάξη τη σχολική μας ψυχολόγο κ. Σπυριδούλα Τραχανά να μας μιλήσει για τα συναισθήματα και τη διαχείριση των αρνητικών συναισθημάτων, που επιφέρουν συγκρούσεις, στα πλαίσια του άξονα δράσης 3 του σχολείου. Αρχικά ασχοληθήκαμε με τον ορισμό του συναισθήματος και έγινε brainstorming για τα συναισθήματα. Μοιράστηκαν δύο φύλλα εργασίας, έγινε συζήτηση και κατηγοριοποιήθηκαν τα συναισθήματα σε θετικά και αρνητικά, ενώ τονίστηκε η χρησιμότητα και των δύο κατηγοριών. Μιλήσαμε για τη μη λεκτική έκφραση των συναισθημάτων κι έγινε role-playing από διάφορες ομάδες παιδιών για τα συναισθήματα και τέλος έδωσαν παραδείγματα από δικά τους βιώματα και ολοκλήρωσαν τη συζήτηση κατενθουσιασμένα.

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Ευσταθίου Κωνσταντίνα, ΠΕ70 και η ψυχολόγος Τραχανά Σπυριδούλα

listening-empathy thub

Κατά τη διάρκεια της ευέλικτης ζώνης και για χρονικό διάστημα τριών μηνών (Δεκέμβριος 2018 έως Φεβρουάριος 2019) υλοποιήθηκε στη Γ΄ Δημοτικού η καινοτόμος διδακτική δράση με τίτλο «Αναζητώ τη λύση» με στόχο να διαπαιδαγωγηθούν οι μαθητές στη διαχείριση των συναισθημάτων τους, με απώτερο στόχο την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης. Η μέθοδος που εφαρμόστηκε είναι η ομαδοσυνεργατική, η οποία δραστηριοποιεί το σύνολο των μαθητών. Η δράση αυτή έγινε αποδεκτή από τους μαθητές με ιδιαίτερη ικανοποίηση. Στη διάρκειά της ανατέθηκαν ερωτήσεις για συνεργασία και επεξεργασία και χρησιμοποιήθηκαν σενάρια με περιστατικά συναισθηματικής φόρτισης που επηρεάζουν τις φιλικές σχέσεις των μαθητών. Η συγκεκριμένη πρακτική συμβάλλει στην ομαλή συνεργασία και αποδοτικότητα των μαθητών. 

medousaΠολυεπίπεδη προσέγγιση της ελληνικής Μυθολογίας, προκειμένου οι μαθητές, να κατανοήσουν πληρέστερα και αποτελεσματικότερα τη λειτουργία της στην ιστορική εξέλιξη του ανθρώπου. Πραγματοποιείται, συνάμα, εξάσκηση στην παραγωγή πρωτότυπου λογοτεχνικού κειμένου.


Κύλιση στην Αρχή